
سلام دانش آموزان عزیز،
لطفا، با نام و یاد خداوند منان و توکل بر او ، با آرامش و بدون استرس، قبل از شروع آزمون به نکات زیر توجه نمایید:
1 - سوالاتی را که کوتاه پاسخ هستند، در کادر پاسخ دهی ، تایپ نمایید .
2 - پاسخ سوالاتی را که در برگه نوشته اید، ترجیحا با نرم افزار camscanner و یا نرم افزارهایی که مورد نظر شماست، به عکس و یا فایل PDF تبدیل کنید و سپس بارگذاری نمایید.
3 - حجم فایل ها، پاسخ ها و تصاویر شما برای بارگذاری نباید بیشتر از 2 مگابایت باشد. ( هر پاسخ و هر تصویر می تواند 2 مگابایت باشد )
4 - در صورتیکه به دلایل کندی و یا قطع شدن اینترنت با مشکل روبرو شدید، کافی است یک بار مرورگر خود را ببندید ( پایان آزمون را نزنید) و دوباره وارد سایت شده و آزمون خود را ادامه دهید.
5 - حتما پس از درج و بارگذاری پاسخ سوالات تشریحی، گزینه ذخیره را بزنید تا عبارت سبز رنگ "با موفقیت ذخیره شد" در زیر سوال ثبت و به شما نشان داده شود .
6 - سوالات تستی نیاز به ذخیره کردن ندارند و پس از انتخاب یکی از گزینه ها ، به صورت سیستمی ذخیره و ثبت می شود.
7 - به عبارت پایین سوالات ( صفحه ) که تعداد سوالات بی پاسخ را به شما نشان می دهد توجه نمایید تا گزینه ای بدون پاسخ نمانده باشد. ( اگر به همه سوالات خصوصا تشریحی پاسخ داده اید ولی پس از refresh این گزینه، همچنان 1 یا 2 سوال را بدون پاسخ نشان می دهد نگران نباشید )
8 - لطفا به زمان آزمون توجه داشته باشید زیرا آزمون پس از اتمام زمان تعیین شده، به صورت خودکار بسته و پایان داده می شود .
9 - هر زمان نسبت به درج صحیح و ثبت کامل پاسخ های خود مطمئن بودید؛ دکمه پایان آزمون را بزنید .
10 - در صورتیکه از قسمت بارگذاری برای ارسال پاسخ خود اقدام می نمایید، حتما در کادر پاسخ بنویسید " پاسخ پیوست شد " و سپس فایل خود را بارگذاری کنید و پس از تایید بارگذاری و مشاهده پیغام " فایل با موفقیت آپلود شد " کلید "ذخیره" را بزنید تا عبارت "پاسخ شما با موفقیت ثبت شد " را مشاهده نمایید . پس از ثبت این پیغام ، نگران پاک شدن و یا حذف پاسخ های خود نباشید . اساتید محترم و دبیران گرامی در زمان تصحیح پاسخ های ثبت شده ، فایل شما را دانلود و نمره را برای شما ثبت می نمایند .
با آرزوی موفقیت شما